reklama

Prezident na baterky

Tak mi moji českí spoluobčania zvolili prezidenta. V Košicích nebyla možnosť volit a do Bratislavy se mi cestovat opravdu nechtělo. Za mňa, občana aj Česka, aj Slovenska teda vybral niekto iný. Ale tak už to bývá, když má člověk dvojí občanství.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Pozrime sa na to, koho mi to vlastne zvolili. Přítel Zeman (tak se prý podle něj oslovují socani – mně se zdá, že si mezi sebou říkají soudruhu) to je prostě exemplář. Nie že, by bol knieža oveľa lepší, ale predsa len... Čestný předseda SPOZ – ním chce být i jako prezident – je všechno, jen ne příklad všech cností. Jediné, čo mi na ňom je sympatické, je tá jeho všadeprítomná cigareta. Jak si suveréně zapálil po v(s)padnutí do České televize, tak to bylo super. Nikde som si tam nevšimol popolník. Asi klepal popel rovnou na koberec. A to jeho „poslechněte pane Moravče“ to proste nemá chybu. Jestli má Českou republiku, a svým způsobem i mně, reprezentovat takový typ ČLOVĚKA, tak pomoz nám Pán Bůh. Ešte minulý rok, keď na Slovensku vyhral voľby súdruh Fico, som vážne uvažoval, či sa nepresťahovať na Moravu, trebárs do Brna, môjho rodného mesta. Stačilo mi však přečíst si knížky Mafie v Praze a Mráz přichází z hradu, a to byl důvod, proč jsem na případnou reemigraci přestal myslet. A zvolenie súdruha Zemana to všetko iba priklincovalo. Již se nechci stěhovat, jedině tak do Švýcarska. Ale to je bohapustá teória. Fascinovalo mně, když první Zemanova slova v rozhovoru pro RTVS, byla: Pozdravuji na Slovensko svého velkého kamaráda Roberta Fica. Poznáte to príslovie o vrane ako si k vrane sadá a že rovný rovného si hľadá? Tak to je přesně o tom. Ale, čo sa týka prezidenta, nemajú nám Česi čo závidieť. Náš (!!!) starý (.)ujo je taky dobré kvítko. A všetci sú to bývalí (aj súčasní) komančovia. A v tom je celá podstata věci. Dokiaľ nám budú títo vládnuť, či už v Čechách alebo na Slovensku, bude tu nevyhnutne komunistický bordel. Jestli je pravdou byť jedna setina toho, co Michal napsal ve dvou výše uvedených knihách, tak je to neskutečné. No proste chlieb a hry. A my, národy oveček, si myslíme, jak té politice rozumíme a jak do všeho vidíme. Nerozumieme ničomu a ani do ničoho nevidíme. Je mi jen líto, že já se už asi normálních časů nedožiji. Mám 47 (skoro 48) rokov a nemám žiadnu šancu. Ještě budeme s láskou říkat: Starý zlatý Klaus, respektive starý bronzový Schuster. A to bude absolútna tragédia...

Pavel Hric

Pavel Hric

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som beznádejný optimista, verím v absolútnu pravdu a snažím sa žiť podľa pravidiel morálky všeobecného Univerza. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu