reklama

Milujem

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Milujem

Milujem Tvoj úsmev

To nekonečno v ňom

Zasmiať sa spolu skúsme

Daj mi nádej s novým dňom.

Milujem Tvoj pohľad úprimný

Ten prísľub lásky v ňom

A vina všetkých nevinných

Si pre mňa stále snom.

Milujem Tvoje slová obdivu

Tú slepú vieru neverných

Ja verím na lož pravdivú

A múdru múdrosť knihy kníh.

Milujem Tvoj nežný dych

Čo žiadnu sviečku nezhasí

A silu Tvojich prstov ľadových

Tie prsty mojim lícam dala si.

Milujem Tvoj tichý hlas

Jemný ako Tvoja krásna duša

Tú nádej v sebe navždy máš

A ja to ďalej skúšam.

Milujem...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

P.H.

Pavel Hric

Pavel Hric

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som beznádejný optimista, verím v absolútnu pravdu a snažím sa žiť podľa pravidiel morálky všeobecného Univerza. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu