reklama

Šimpanz, Gorila a iné opice

Môj blog sa začína čudovať, že tak dlho mlčím. Respektíve nechávam na pokoji klávesnicu môjho prenosného počítača. Asi by som mal zájsť do Zoo. Tak ako SIS-kári v rokoch 2005 a 2006, keď hľadali krycie meno pre svoju akciu. Určite zablúdili do pavilónu opíc.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď som si čítal tento opičí spis (pozor už aj prečítanie na internete môže byť trestným činom - Právnická kancelária Škubla & Partneri), zistil som, že som našiel ďalší argument, prečo je zbytočné ísť voliť.

Mám taký návrh: čo keby sme 10.03.2012 išli voliť a namiesto politických strán by kandidovali finančné skupiny. Tie väčšie sú len tri (ak sa mýlim, pokojne ma v diskusii opravte): Penta, J&T a Istrokapitál. Na ich kandidačných listinách by boli iba ich najvyšší predstavitelia. To by bolo sveta žiť. Aj ruský mužik by mohol povedať svoju obľúbenú vetu: „Začem bukvy, vsjo jasno“. Celý parlament by mal takých 6, 9 až 12 členov a bolo by po problémoch. Zostavili by trojčlennú vládu s trojjediným premiérom Haščák – Tkáč – Hoffmann. Počet hlasov v parlamente by sa odvíjal od výšky majetku v mld. €. Aj hlasovacie práva vo vláde by určoval tento ukazovateľ. Prezidentom by mohol zostať súdruh Gašparovič, ten predsa nikomu nevadí – možno trochu Čentéšovi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A čo my – ten radový plebs, ktorý žije od podpory k podpore, tí šťastnejší od výplaty k výplate? Mali by sme sa ako prasa v žite. Všetko by riadil triumvirát H-T-H. Európska únia na čele s Nemeckom by sa dobrovoľne podriadila Slovensku vo všetkých otázkach zahraničnej politiky. Všetci by sme chodievali na dovolenky s našimi žralokmi na Male a iné divy. Robiť by sme vôbec nemuseli, všetko by sme si doviezli zo zaostalého zahraničia. U nás by bolo všetko zadarmo. Nebola by nezamestnanosť ani zamestnanosť, trestné činy by sa nepáchali. Veď načo aj, keď by každý bol spokojný.

Politické strany by neexistovali. Zabudli by sme na Dzurindu, Fica, Figeľa, Bugára, Sulíka, Slotu a konečne aj na Mečiara. Neboli by žiadne skorumpované fondy EÚ, žiadne nástenkové tendre, žiadne úplatky. No proste raj na zemi.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak sa pýtam: je to, čo som vo svojej fikcii popísal, sen alebo skutočnosť?

Asi si myslíte, že keď píšem tieto riadky musím mať opicu veľkú ako Gorila I (alebo II?).

A naše milované Slovensko je stále sto rokov za opicami.

Pavel Hric

Pavel Hric

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som beznádejný optimista, verím v absolútnu pravdu a snažím sa žiť podľa pravidiel morálky všeobecného Univerza. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu