reklama

Zákutia tvojej duše (remake)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zákutia tvojej duše (remake)

Som prvý a posledný

Kto skúma zákutia Tvojej duše

Som predchodca a následník

A kvetmi platím každý účet.

Moje šťastie si Ty

Som z Teba celkom opitý

Mozaika Tvojich prianí

Chcem Tvoju dlaň držať vo svojej dlani.

Si moja Alfa a Omega, si moja žena

Bez Teba môj život zmysel nemá.

Chcem tušiť Tvoj pohľad zasnený

Bez Tvojho dychu sviečka zhasne mi.

Pošli mi pozdrav zďaleka

Za Tvojim moje srdce narieka

Otvor mi srdce dokorán

Nech je presne toľko nocí, koľko rán.

Pozri mi do tváre

zabudni na nárek.

Som Tvoj muž

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prosím Ťa neplač už.

Som posledný a prvý

Kto skúma Tvojej duše zákutia

Aká je farba krvi

Možno Ti moje pery zachutia.

Si celý môj život, moja láska

Ty vieš tak krásne láskať.

Schovaj sa do mňa celá

Viem, že si to už dávno chcela.

Chcem bozkávať Tvoje oči

Do rieky Tvojej lásky skočiť

Len s Tebou snívať svoj sen

Máš v sebe krásu všetkých žien.

Chcem byť Tvoj bezo zvyšku

A poznať hlasu Tvojho výšku.

Túžim cítiť vôňu Tvojich vlasov

Si mojou nádejou i spásou.

Chcem spoznať Tvoje túžby tajomné

Netvár sa prosím tajomne.

Chcem utrieť Tvoje smútku slzy

Ak spravil som niečo zlé, tak ma to mrzí.

Som prvý a posledný

Všetko, čo chceš povedz mi.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chcem počúvať Tvoje slová

Dnes, zajtra – zas a znova.

Milujem Tvoj tichý smiech

Tak ako vtáky výšku striech.

Si môj hriech najťažší

Spomínam šťastný na časy

Keď som Ťa stretol nevinnú.

Spolu sme našli ostrov i pevninu.

Chcem Ťa chrániť, láska moja

Si môj poklad jediný

Moje city sa Tvojich citov boja

A moja vina Tvojej neviny.

Si moja viera

Čo mi hrdlo zviera.

Si moje všetko.

Si mojou klietkou,

Si mojou temnou celou

Ľúbim Ťa dušou celou.

Chcem skúmať Tvoje zázraky a kúzla

Moja ruka do Tvojej ruky vkĺzla

Chcem vnímať Tvoju nehu

A nechcem stáť na druhom brehu.

Buď mojou v každom čase

Vo svojej duši a jej kráse.

Buď mojou dnes a navždy

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Teraz, aj v okamih každý...

Zákutia Tvojej duše sú čarovné!

P.H.

Pavel Hric

Pavel Hric

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som beznádejný optimista, verím v absolútnu pravdu a snažím sa žiť podľa pravidiel morálky všeobecného Univerza. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu