reklama

Súdruh poslanec Andrej K., please shut up!

Zasa preklep v titulku článku. To je moje večné trápenie. Stále si mýlim písmenká l a r.  Je to spôsobené absolútnou únavou. Je 5:45, sobota ráno, a ja už takmer dve hodiny sledujem záznam rokovania NR SR. Súdruh Kolesík už 42 minút číta svoje antré v rozprave k zákonu o zdravotných poisťovniach.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Na tom, že monotónnym hlasom tento súdruženko trápi celé skoro ráno vstávajúce Slovensko, nie je nič čudné. Ale to, že číta svoje podanie na Ústavný súd, ktoré s prerokovanou vecou súvisí asi tak, ako umývanie zubov s jadrovou energetikou, je už na porazenie. Ale veď, čo sa dá čakať od maloletého ...inteligentného člena Strany Malých Elitných R..olezov. Súdruh Kolesík poznáte ten dobrý starý vtip?

„Pýtajú sa súdruha Ľuptáka: Súdruh Ľupták, hovorí sa o Vás, že ste primitív. Pri čom? pýta sa súdruh Ľupták."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je 6:05 a Vy ste stále nezavreli ústa. Dal by som Vás na mieste pána Sulíka vyviesť z rokovacej sály dvoma pánmi, ktorý by prišli v bielom aute s bielou sieťou a odviezli Vás na to pre Vás rezervované miesto. Je 6:08 a Vy ste konečne skončili s tou Vašou prednáškou. Konečne!!! Naozaj ste predčili svojho učiteľa tavarišča Ficka. Aj súdruha Pašku.

Apropó súdruh Paška. Kedy sa ho niekto konečne verejne opýta, čo urobil s týmí 27 miliónmi korún, ktoré dodnes dlží už neexistujúcej Priemyselnej banke. Tak ako, súdruh Paška? Zoberie si Vás už konečne niekto na Paškál? Vy si dovolíte vystupovať na verejnosti ako najvyšší strážca morálky? Ja by som na Vašom mieste chodil po košických kanáloch. Ale Vás predsa chráni nezlomná poslanecká imunita, za zrušenie ktorej ste tak hrdinsky pred časom hlasovali, Netisnú sa Vám slzy do očí, že Vás vtedy kolegovia z Vašej vládnej koalície nechali ako bezprizorného hlasovať ako jediného za?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Práve vystupuje súdruh Ondruš. Na jeho príspevky sa vždy veľmi teším. Kvoli nemu ma mrzí, že bola Nežná. Ten by v komunizme už bol určite Generálnym tajomíkom ÚV KSČ. Má na to všetky predpoklady. Len dnes nemá červenú kravatu. Škoda.

Je 6:27 a ja vypínam „televidenie". Už nemám viac síl. Ani dopísať tento článok...

Článok prešiel autocenzúrou, aby som ho mohol vrátiť na titulku blogu. (poznámka autora - zbabelca)

Pavel Hric

Pavel Hric

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som beznádejný optimista, verím v absolútnu pravdu a snažím sa žiť podľa pravidiel morálky všeobecného Univerza. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu